زمان بروز شدن وبلاگ
درباره ما
دوستان
آخرین مطالب
لینکستان
امكانات جانبي

حتما تا حالا مغازه ای مورد نظرتان را پیدا کردید و دوست دارید هر هفته یک یا دو بار به آن مغازه بروید حالا آن مغازه زمان باز شدن مشخصی ندارد یک روز ساعت 8 و روز دیگر ساعت 9،حس ناراحتی بهتان دست می دهد وبلاگ ها هم همینطور هستند طرف داران من اگر ندانند چه زمانی من مطالب را در وبلاگ قرار می دهم احساس ناراحتی بهشان دست می دهد و از من و وبلاگم خوششان نمی آید و دیگر به وبلاگم نمی آید حالا یک مثال می زنم صاحب مغازه را همان موتور جستجوگر گوگل در نظر بگیرید وقتی که فردی مغازه را اجاره کرده به موقع و سر وقت به مغازه می آید صاحب مغازه این حس در درونش به وجود می آید که سر ماه می تواند به پول اجاره مغازه برسد موتور جستجوگر گوگل هم زمانی که وبلاگ/سایت در یک زمان مشخص بروز رسانی می کند از آن وبلاگ خوشش می آید و این یعنی وبلاگ برتر،من هم سعی می کنم این نکته را رعابت کنم تا جالب ترین وبلاگ دنیا شوم.

نکته جالب: صبح بیشتر آمار را دارد وبلاگم شاید بشتر بینندگان از خارج از کشور دارند وبلاگم را می بینند بنظرم بهتر است این موقع یعنی مطالبتان به طور خودکار نصف شب وارد وبلاگ شود بهتر است شایدم سرعت اینترنت زیاد است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:: برچسب‌ها: <-TagName->
ن : ابوالقاسم رخشانی
ت : شنبه 29 تير 1391برچسب:,
موضوعات
برچسب ها
نویسندگان
آرشیو مطالب
امكانات جانبي